moster, igen :)

idag vaknade jag av att pappa ringde med helt underbara nyheter, jag har blivit moster, Igen! så Grattis Stina och Richard till eran lilla tös! (som kom typ 2 veckor före den "beräknade tiden") :) längtar såå tills jag får träffa henne! <3  välkommen ut ;)

idag har vi vart å kollat på massa fina hus! alla var inte ens klara än, men dom kommer bli helt otroligt fina!
så jag antar att vi kommer att köpa nått av dom husen i det området vi var å kolla på idag ;););)
å dom va rätt billiga också!


xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Igen ?? har du blivit moster tidigare ?? :)

2011-02-03 @ 15:26:16
Postat av: amanda

ja, min äldsta syster Laura har ju 2 tjejor :)

2011-02-03 @ 17:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0