6 feb 11

hejhej... har slutat vara aktiv här på denna blogg, varför? de vet jag inte, det känns bara så "ute/töntigt" å skriva blogg?!, om syster jonna skulle fixa mig en fin hemsida hade det varit mkt trevligare ;)  (fö de är ju sååå stor skillnad mellan blogg å hemsida) :P  (och sådant kan jag ju inte fixa själv)
snälla rara jonna hjälp mig med det! strunta i alla skoluppgifter som du har, detta ska bli ditt nya projekt! :)
fö sen när (om vi nu gör det) köper oss ett fint hus med pool så får du komma å bo med oss året runt om du nu vill det! :)

nu för tiden så vill jag ha datorn och msn på på heltid, fö tänk om jag inte är inloggad/hemma när kära syster stina + mosters lilla älskling är på msn?! ja för då missar jag ju den tiden då vi kan "cama" så jag får se dom båda!

igår var det melodifestivalens första del som jag kollade via svt play, kändes skönt å få se nått riktigt svenskt :)
sen efter det så låg jag i sängen några timmar och läste ut boken fyrvaktaren , skriven av Camilla Läckberg. å den var sååå bra! (det tog inte många kvällar att läsa den) älskar verkligen att läsa hennes böcker! å när jag väl gör det så är jag helt inne i boken och vill aldrig lämna ifrån mig den, bara fortsätta att läsa!
tack mamma för en riktigt bra julklapp! :)


xoxo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0