dagdrömmer

hej :)

mamma, jag vill ha en kinesisk nakenhund :) vet du nån fin kennelsida så jag kan kolla runt lite å så? :)
har inte tänkt å springa å köpa en nu från djuraffären så du behöver inte oroa dig för några snabba "beslut/handlingar" från min sida, jag sitter bara å dagdrömmer lite :)

det hade vart så mysigt å ha en liten nakenhund att gosa med på dagarna, och inte så mkt borstande som med hundarna där hemma :) å tänk va gulligt på sommrarna om man ska ut så måste man smörja in dom med solskyddsfaktor innan :) å sen på hösten vintern och våren kan man ha leggings och benvärmare så det "matchar" lite ;) va kul de hade vart :)


sambon tyckte de va gott med bullar :) nu har vi bara 3 st kvart :O  vart tog dom vägen?! jag fattar ingenting :O

jonna, ska du skicka mig ett paket? :D jag tycker att det är din tur nu :) sen kan jag skicka dig nått om du vill de :)


xoxo <3


Kommentarer
Postat av: mum

du får väl raka ebba ;)

2010-09-08 @ 19:21:43
Postat av: amanda

FÅR JA?! :D

2010-09-08 @ 21:35:11
Postat av: isabelle

Haha ;)



När man väntar på nå gott så väntar man aldrig för länge ;)

2010-09-09 @ 18:20:54
URL: http://iss0dabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0