26

om en månad är det min dag. min syster frågade tidigare vad jag vill ha, men vuxen som jag blivit så har jag ingen önskelista med bara dyra saker som jag ändå inte får, så mitt svar var rätt enkelt, ingenting faktiskt.
men nu vet jag bättre, fö nu vet jag vad det är jag önskar mig i present, nämligen att mamma ska ge sina döttrar en fotobok i julklapp och ha det som tradition! som en sådan som vi fick förra julen, våran "arv-bok" som var fylld med massa foton, recept och nyttiga tips. eller som jag fick i allahjärtansdag present av henne, en fotobok med massa bilder och citat från när vi va riktigt små :) det är nog dom finsate och mest värdefulla gåvor jag fått!

xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: mum

åh, vad gullig du är! Men vilken press du sätter på mig...

2010-09-27 @ 21:05:32
Postat av: Amanda

förlåt mamma :) det var inte meningen <3

2010-09-28 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0