paket nr 1

igår fick jag ett paket av min älskling :)
vilket innehöll...

ESCADA´s Absolutely Me parfym och deo, så nu kommer jag alltid att dofta gott ;)
(vilket jag tydligen inte gjorde innan)









liten men söt ;)

luktar lite (eller nästan exakt om jag minns rätt) som Paris Hilton´s can can parfym, som jag hade fö nått år sedan.

kolla va fina naglar jag har! å de enda jag har lagt på är ett genomskinligt nagellack! *stolt*

varför detta inlägg heter "paket nr 1" är för att jag kommer få ett paket till på måndag! från vem är jag inte helt säker på men den ligger på posten nu och kan bara hämtas ut tidigast på måndag :)

snart läggdags :) kanske jag ska ta med mig laptopen till sängen å kolla nått på TV4 Play :)

xoxo ♥

 


Kommentarer
Postat av: mum

du blir mer o mer lik stina. vi trodde först att det var hon :)

(du har alltid luktat viol)

2010-09-19 @ 09:54:57
Postat av: Amanda

:)

2010-09-19 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0