12.10.2010

skillnaden med att jobba på CH-restaurangen som jag gjorde förra sommarn och kontoret som jag jobbar på nu är:
(exemplena jag skriver är inte hur jag gör, utan hur mina arbetskollegor "jobbar")

1. det har ingen betydelse om du kommer 15 - 45 min för sent (chefen är ju inte där så.)
2. du kan ta pauser när du känner för det. (fa till affären, hämta mat m.m.)
3. du kan ringa privata samtal för att prata om vad som har hänt i veckan i ca 30 min.

jaa, vad tycker vi...        :)


igår gav svärmor svärmormors IKEA katalog till mig eftersom vi aldrig fick nån, så jag har inte haft tid med datan...

imorgon fyller min och sambons guddotter 4 år så då ska vi antagligen på kalas :)


 

gu så trist det är när jag inte har nå snygga bilder å lägga upp! ;P  nåja, det kommer väl så småningom...


nu ska jag lägga mig i sängen å kolla halv åtta hos mig!!!

om 2 veckor är det min dag :)
 

xoxo ♥



Kommentarer
Postat av: mum

jag hoppas att du inte "jobbar" som dina kollegor. vilken låg arbetsmoral! FY!

2010-10-13 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0