29 oktober

idag var det sista dagen på jobbet, vi hade besök av en gubbe som mätte strålningen på kontoret (eftersom en som jobbat där tidigare blev drabbad av cancer och nu är sjukskriven men antagligen ska komma tillbaka rätt snart?) så han sprang runt å kolla allt :) de va coolt, dock fick jag inte veta om jag och min fon hade mkt strålning eller ej ;P
han sa åt en tjej att hon hade mkt strålning och frågade om hon skulle få sin mens snart, det kunde tydligen bero på sånt?...

iaf så känns det så skönt nu när säsongen är helt över och jag inte behöver gå till jobbet längre! :)
och ni kanske undrar vad jag ska göra nu, svaret är lätt, ingenting helt enkelt! låter kanske trist för er, men jag tycker att det ska bli super skönt!
jag har alltid tänkt att "hur rik jag än blir så kommer jag alltid att jobba" men så låter det inte för mig längre! jobba är liksom inget för mig ;)
visst, det är säkert jättekul å jobba om men trivs med sitt arbete! men jag har inte hittat nått sådant än... ;P

nu ska jag kolla idol :)

xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0