13 november 2010

idag på morgonen när vi vaknade så steg vi upp och började städa... när vi var klara med städningen så tog vi oss en 2 timmars promenad runt pernera, vi såg massor med fina hus och när promenaden var avklarad så var våra ben rätt så döda, men efter att ha tagit sig en varm dusch så fick man nya krafter.
efter det så var det dags att äta frukost/lunch så jag gjorde en skink/fetaost sallad, (en sån dä god sallad som man bara har gott i och inte massa salladsblad som bara smakar gräs, nä en sallad med bara gurka, tomat, skinka och fetaost, MUMS!

nu sitter jag i soffan framför tvn och tar det lugnt, funderar om jag ska ta å läsa nån bok...

ok, det var allt :)


xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: linnea.a

amanda, saknar du inte snön? =)

2010-11-13 @ 20:11:05
Postat av: Amanda

klart att jag gör! jätte mkt! :)

2010-11-15 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0