jobb

jo, det ar sant, jag har nu fatt borja jobba :) pa kontor. min uppgift ar bland annat att se till sa att alla hotellgaster betalar ratt summa pengar. sen sitter jag bara framfor datorn och skriver in lite siffror har och dar i varat system.  forstar ni? antagligen inte, jag har ju inte forstatt allt an. med just nu sa rullar allt pa ratt bra, de ar ju alltid lite klurigt i borjan.
varfor jag inte kan skriva bokstaver med prickar pa ar for att jag glomde ta med min dator hit till mike och monica...

 ok, nu ska monica ta a visa mig sina nya skor ;) sen ska hon gora mig den efterlangtade varma koppen kaffe.

nu logga ut. hoppas ni mar bra fo det gor jag
alskar er!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0