kreativ

jag har så mkt ideer som springer runt i skallen på mig, och alla dom handlar om inredning på ett eller annat sätt.
på söndag ska vi fa till yiayia (mormor) fika och sno en av hennes två symaskiner :) och sen kan jag börja tillverka bossar m.m  :)
här är Bosse som jag sydde för kanske 2 år sedan. är han inte söt :)




sen vill jag scrapbooka också, men har inte sådant material, när jag var inne på en affär som säljer papper, pennor skrivhäften m.m så frågade jag efter scrapbooking material och vad får jag?, jo ett helt vanligt linjerat skrivhäfte med Hannah montana som omslag.  inte direkt vad jag sökte...


nu ska jag lägga mig i sängen å lösa lite korsord :)
godnatt!

oxox<3

Kommentarer
Postat av: mum

Jo, Bosse är jättesöt! skapa på, det är bra för själen.

2010-07-23 @ 23:40:22
Postat av: mum

Jo, Bosse är jättesöt! skapa på, det är bra för själen.

2010-07-23 @ 23:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0