vidrigt på jobbet

de är det när det springer små myror ööööverallt i köket!, på golvet, på väggarna, på diskbänken å till och med på diskmedelsflaskan :S och vad tror ni man får om man beställer kaffe krån kaffemaskinen? jo en full kopp med myror :S så himla vidrigt! så nu hatar jag å gå in i köket, kan inte äta mat där nå mer, sist jag åt i köket hittade jag en myra springandes på min arm! fatta hur snuskigt det är :S vad håller våran städerska på med?! så nu får jag sitta på kontoret å äta vilket innebär att jag jobbar 8 1/2 - 9 timmar i sträck. kul.

ok, det var allt.

xoxo<3

 


Kommentarer
Postat av: mum

uj, låter inte trevligt. men du kan inte skylla myrornas invation på städerskan. myror kan man inte städa bort, de måste saneras bort..

2010-07-16 @ 00:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0