07.01.2010

bilder från mitt cypern :)
favorit- choklad (kitkat mint och apelsinsmak), saker och platser.
nu när det är "vinter" här på cypern så blir gräset och det flesta växter mkt grönare, på sommaren är det så hett så det torkar. så enligt mig är cypern fint året om :)

                       

     

             

                               

               

                                        

 

              

ikväll ska vi se på desperate housewives :)
och imorgon kväll ska det grillas :) mums!

saker jag saknar här på cypern:
-korsord som går att lösa (svenska)
-marabou choklad
-bullrecept  +pärlsocker?

ok mer tänker jag inte skriva :)

xoxo<3


Kommentarer
Postat av: Linn

Men Walter, du får väl googla fram ett bullrecept o lära mannen din baka bullar :)

2010-01-07 @ 20:23:50
URL: http://mrsguldfisk.blogg.se/
Postat av: mum

fina bilder...

saknar du inte det nordliga klimatet? all snö och att vi nu har 32 grader kallt? brrr

kram på er!

2010-01-07 @ 21:35:22
Postat av: amanda

det är ju inte vilket recept som helst, det är pappas recept jag vill åt :)

det skulle va kelt ok att ha snö här ett tag, men inte 32 minus grader! :)

<3

2010-01-07 @ 21:51:25
Postat av: Ginaaa

nej gud har inte kunna göra nå vettigt alls ;o ! så jag känner mej då instängd ! .. men har städat alltmöjligt under dom dagarna får hoppas att de blir mildare snart för har inget att städa snart ! :/

2010-01-09 @ 10:22:17
URL: http://ginaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Allt du köpte på In & Finn blev ju jättetjusigt!:D

2010-01-11 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0