21.01.10

hejhej!
har redan hunnit baka två hela kladdkakor på 1 vecka!, sambon tyckte det var den godaste kakan han ätit! så han åt typ 1/3 av den på en kväll ;) tjockis

igår gick alarmet på telefonen kl 11 Am det var bara å hoppa opp, fixa morgonkaffe och göra sig i ordning. kl 1 Pm for vi iväg till sambons kusin för att fixa mina naglar :) det blev en frans manikyr med strass, inte den "porriga" versionen (ni vet när dom är alldeles för långa och vita och inte riktiga ehh..) utan -stilrent, snyggt och enkelt, precis som jag vill ha de!  
senare på kvällen (8.30 Pm for vi på bio, twilight new moon, jag vet jag är efter med att se den men dom har först nu börjat visa den här på cypern.  den var väl helt ok... ingen höjdare precis...

boktips!
jag har börjat läsa en bok, skadad, skriven av Cathy Glass, som handlar om en fosterförälder som får ta hand om en 8-årig flicka, Jodie, som är våldsam, agressiv och helt enkelt as-jobbig.
när jag började läsa boken ville jag inte lägga ifrån mig den, utan bara fortsätta läsa!
det är en väldigt lättläst bok, så man kommer fort framåt i den. längtar verkligen tills jag får lägga mig i sängen och fortsätta läsa den!


gjorde en till tavla, den första såg så ensam ut!!!
å sen får ni två bilder på mig, så ni inte glömmer hur jag ser ut. :)

           

har just ätit mat, makaronilåda, och färska jordgubbar med mjölk till efterrätt :) mums!
ikväll blir det DH precis som dom andra torsdagarna :)
ok, allt för idag :)
xoxo<3


Kommentarer
Postat av: mum

fransmanikyr med strass? fattar absolut inget...

tavlorna på dig är däremot fint. åsså fotot på dig, förstås.

2010-01-23 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0