17.01.10

igår va vi på middag hos en av alla våra "kusiner" till grannar :) vi hade jätte trevligt och åt god mat :)

just nu sitter jag och försöker få tv4 play att fungera så jag kan se let's dance :)
alltså agneta är ju sjukt bra! tycker ni inte?! jag vill nästan att hon ska vinna, lite bara för att let's dance nästan är som hennes program :)

ikväll ska vi se på charlie's angels som går på tv och efter det en annan film med sambons favorit skådis, steven seagal. ;)

de va rea på en av mina favorit affärer så jag bara va tvungen å ta en titt!
hittade en söt enkel kofta och två par as-sköna jeans till ett as-bra pris! ;)

 

ok, allt för nu :)
älskar er!
xoxo


Kommentarer
Postat av: mum

lyckades du få in let's dance? jag tycker inte att agneta ska vinna, jag tycker inte ens att hon borde få vara med eftersom hon har varit programledare och virvlat omkring i tidigare program. känns inte rätt. alla borde vara nybörjare.

puss

2010-01-20 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0