Lördag 4 dec

godmorgon, nu har jag legat här i sängen nån timme och kollat halv 8 hos mig & bonde söker fru (som nu är så spännande) ;)  jag har inte behövt ligga hungrig fö sambon har serverat frukost på säng vilket bestod av hårdbrödsmackor med ost och gurka samt två bitar halloumi på sidan av och chokladmjölk :) Mums!

idag har vi 27 grader och sol ute, jag fattar inte när "vintern" ska komma hit... förra året denna månad så var det mkt regnigare och mkt kallare! har inte så mkt kläder till detta väder, jag vill ha kyla!

om 2 veckor är vi hemma i sverige, f*n så tiden går fort :)

nu ska jag hoppa upp ur sängen å gö nått vettigt :)


här är lillgrisens sparkdräkt :)




xoxo ♥


Kommentarer
Postat av: mum

Oj så mysig. men passar mer en baby än en kulting.

2010-12-04 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0