2 dagar kvar!

Nu är allt typ packat och klart! för om 2 dagar går flyget hem till sverige!!!  :)

imon blir det lite spring på stan, sen ska jag fixa mina naglar (var tänkt att jag skulle gö det idag men så blev det inte) :P och sedan är det tänkt att vi ska fara till våra vänner å ge nån julklapp till våran guddotter & hennes syster :) (eftersom vi inte hinner träffa dom under jul). sen ska vi sova, vakna, göra oss färdiga och fara iväg till flyget som går först till Frankfurt och sedan vidare till Stockholm där syster S och R väntar :)



xoxo ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

Gud så jag längtar :D

2010-12-16 @ 18:33:33
Postat av: mum

samma här!

önskemål om meny?

2010-12-16 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0