trött men glad

jag vet, jag har vart jättedålig på blogga på senaste tid.
men jag har en jäkligt bra ursäkt...
vi har inte internet hemma.

så här ser dagarna ut för mig nu för tiden:
vaknar 06.35 mån-fre för att göra mig klar och åka till jobbet. far hem på lunch kl 13.00, lagar mat och lägger mig sedan i soffan när klockan är runt 2 och efter ca 10 min somnar jag. vaknar kanske 15.00 då jag inser att jag är i behov av kaffe eller frappe för att sedan kl 15.45 åka tillbaka till jobbet för att jobba 3 timmar till.
lördagar och söndagar blir det att handla, städa, sola, äventyra eller bara att ta det lugnt på.


1 2 & 3 april har vi vart i kyrkan. för att sörja och fira jesus död och uppståndelse. söndag dag åt vi middag hos sambons föräldrar där hela halva släkten var samlad. smakade en liten bit grillad småfågel som dom tycker är så gott, så jäkla vidrigt! fågeln är kanske 8 cm med huvudet på, inte så mkt kött alltså de är bara att knastra i sig alla deras ben dom har i kroppen :S men nu när jag vågat äta de måste jag ju prova äta kanin också. 
sönda och månda-kväll spenderade vi med vännerna på marknaden. spelade massa spel och fick hem fin-fina priser :)

fö nån dag sen ringde mamma och berättade att hon och karin ska komma ner i maj, vilket jag är jätte glad för!

nu ska jag hem å sova!

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: mum

Oj, det var en lång lunch!

Jag är glar över att vi inte har siesta på schemat...

2010-04-08 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0