30 Apr

hej...



i förrgår for jag och sambon å hämtade upp sandra och for till cape grecco :)
så, här sitter vi på en bänk och tittar ner :P

  



igår for vi som jobbar på kontoret, på en mexikansk restaurang i ayia napa (Los Bandidos) där dom serverade så jäääkla god mat! helt sjukt! och såklart den godaste jordgubbs-margaritan ever!
jag ville inte sluta äta men jag kände verkligen att "tar jag en tuggas till, kommer jag spy upp allt" å de ville jag ju inte!
jag ska sno bilder från anrdi och soma när dom lägger upp dom på fejjan ;D
jätte kul och trevligt hade vi!
när vi satt där och åt så kom det en tjej i min ålder som jag verkligen kändeigen, men jag kunde inte placera henne. då kommer hon till bordet och presenterar sig som dotter till min "bästa" kollega albena (som brukar köra mig hem från jobbet lite då och då). hon sa att hon känner igen mig men hon visste inte vart ifrån, först senare på kvällen när jag ligger i sängen kommer jag på att det är tjejen som förra sommarn delade ut Q-club biljetter och som jag gick förbi varje kväll och vi hälsade förståss alltid på varandra.    där ser man!



idag har jag fått mitt nya schema som ska börja gälla redan på måndag. det schemat innebär att jag ska jobba 2.5 timme mer i veckan utan att jag får mer i lön, ska man verkligen tillåta sådana ändringar?!
undra vad dom har för lag här...



på söndsg ska vi på bröllop, vilket jag ser fram emot :)

ok, nu ska jag kolla lite anna anka-klipp ;)
sen hem å sova.



xoxo<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Surt med 2,5 timmar extra utan mer lön :( men kul med bröllop :D

2010-05-01 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0