saras B-day & Cape greko

hejhej. har inte mkt att skriva mer än att jag mår bra, så ni får se på lite bilder istället :)

ja! här kommer lite bilder från saras födelsedag som firades på sfinx med temat "peace and love"

           

  

.............................................................................................................................................


     

      bilder från Cape Greko        

      

tur att jag hade med mig min iPhone så jag kunde fota :)
och det här är bara min helt vanliga vardag :) avundsjuka???

saknar er där hemma :)
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

haha jo lite smått faktiskt :)

2009-09-18 @ 11:54:06
Postat av: Stina

Men ATT jag vill åka dit!



Saknar dig så mycket :(



Puss <3

2009-09-20 @ 23:08:01
URL: http://supers.blogg.se/
Postat av: mum

vilka fina bilder! och fina flickor..

pussar i massor!

2009-09-22 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0