6 och 11 dagar kvar

hejhej

sitter på the greenery nu och väntar på min mat... är jätte hungrig nu...
i lördags va vi as-busy på jobbet de va nästan som att vi hade behövt madde, natta, linn och cim där :)
på söndag åker annika hem så mest troligt blir de jag som får börja städa baren :S vilket jag verkligen inte har tid med. så hoppas på att de inte blir så busy nåmer när vi inte har nån i baren! dumt drag av tommy å skicka hem henne nu! nåja, vi får se hur de går.
på lördag ska vi fira min B-day så annika får va me :)


för nån dag sen smakade jag en creme brulee för första gången och de är bland de godaste jag smakat!
så nu sitter jag och letar bra recept på de så jag kan göra mig ett lager hemma :)

inga bilder idag ;(

nu kom min mat :)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, visst är creme brulee gott :D

Klokt att du börjar fira din födelsedag redan på lördag, för då kan du ju fira i tre dygn ;)

2009-10-22 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0