sysselsatt

vaknade idag strax innan kl 8. drack en kopp te sen var de dags för mig att gå ut å rasta lilla Asta i koppel, vi gick ända bort till montessori å tillbaka :P sen fick jag ta å skotta på baksidan så inte Asta drunknar i snön när hon ska å pissa. huh de va mkt snö å mina armar ville bara dö.

igår hade jag värsta storstädningen i mitt rum som tog nån timma kanske :D
resultatet blev jätte super bra. de går ju inte å möblera så mkt i mitt rum, litet som det är. men jag flyttade iaf på sängen å jaa nästan allt annat också :P
M tycker att mitt rum är litet som en mus å hans rum är stort som en elefant. :D jaa, jag kan ju inte göra mer än att hålla med.

jag kan ju även meddela er om att mina naglar har vuxit så jag har just suttit å filat, oljat in och lackerat dom. :D nu är dom super fina :)    (enligt mig)

nu ska jag å natta Asta som ska ta sig en siesta precis som vanligt.
sedan blir det att hänga upp tvätten.

å ni kommer väl ihåg att det är den rätte för Rosing idag på tv?! å efter de desperate housewives!!! de ska iaf jag kolla på.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad du är duktig som tar hand om lillbebisen :)

(men kom ihåg de andra också.. ;)

2009-03-03 @ 18:59:13
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: amanda

jaadå, klart jag gör :)

2009-03-04 @ 10:20:46
URL: http://amandurs.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag jobbar alltid när det är bra på tv :( när kommer det repriser? rosing vill jag ju absolut se! :D

2009-03-04 @ 21:25:44
URL: http://supers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0