1 december

hejhej, ja idag har jag ju då vart på ikea med mamma å mommo, vi hittade väl lite småsaker, åt en frukost och träffade även en praktiserande jessica där :)

eftersom vi ska göra om köket här hemma ganska snart så for jag och mamma för att kolla tapeter och färg, hittade inte den tapeten vi sökte efter men hittade två andra som kanske kommer att funka.

efter det släppte mamma av mig vid coop där jessica väntade på mig. vi handlade nästan allt som behövdes för att laga rödbetssoppa vilket jessica fick göra :D de blev jättegott även om vi råka glömma några ingredienser.

nu har jag bara suttit å kollat tv i nästan 3h (ugly betty, desperate housewives, jag ska bli stjärna och christine)...

men nu väntar bastun så hejdå och godnatt :)

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0