2 november

idag har jag och sambon ägnat förmiddan åt att städa, efter det tänkte vi fa å kolla i lite affärer, men det blev bara shoebox eftersom jag bestämde mig för att bära jeans vliket visade sig vara alldeles för varmt så jag nästan fick panik och inte kunde andas så vi va tvugna att åka hem och befria mig från jeansen! :) sen hade vi inte ork å fara tillbaka så vi kollade lite tv istället :)

imorgon ska jag med svärmor till frissan, ska bara klippa lite inge mer med det... men kanske blir det nån färgning om nån vecka :)


här är lite av vad jag fick i present :)



jag har inte fått nått av sambon än (eller jo en kofta) med jag sa åt honom att han inte får fa å slösa pengar/köpa nått åt mig som jag ändå inte vill ha/behöver så vi ska fa nån dag när jag har ork å kolla skor åt mig istället, fö skor det får man ju aldrig för mkt av! ;)

tack så mkt för alla presenter! :)
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, vilken fin pingla. snygg topp o kjol!

2010-11-02 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0