30 Juli

gu va alla har blivit dåliga på blogga! inklusive mig! okej, jag har väl aldrig vart nån flitig bloggare men ändå...

iallafall, och gu så tiden går fort! när man har kul på jobbet. nu är det ju bara 3 månader kvar sen är säsongen slut å då blir det inge mera kontorsjobb (antagligen inge jobb alls eftersom det är rätt svårt å få jobb här på cypern under vintern).

nu sitter jag i soffan och kollar desperate housewives.

imon blir det äntligen stranden :) skönt!
vädret var så mkt bättre förra sommarn än vad det har varit iår, men ändå har vi det så jäkla hett! runt 39 grader varje dag!

jag vill ha rabarberpaj! men vi har inga rabarber här :( mamma, kom ihåg att frysa in några åt mig :D
det var allt för idag :)
ta hand om er!
xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0