underbar dag

ja det kan man lugnt säga!
idag har jag legat på solstolen hemma hos sambons moster och blivit servad med vattenmelon och kalla kaffedrinkar, helt underbart!
och så har det badats en hel del med sambons systers barn Eva (12),  Rafael (8) och hans brors barn Bandelis (4).
vi har haft riktigt kul :)

på tvn lovade dom 31 grader till idag men vi hade kring 38, till imon ska de va 32, vi får väl se hur det blir med det. varför dom visar så låga temperaturer braor på att det hart vart så hysteri med att inte va för mkt i solen nu för att den är så het (förra veckan va de 2 pers som lades in på sjukan för att dom hade vart för mkt i solen och antagligen fått solsting och börjat yrra och få hög feber mm. vilket man borde ta seriöst och inte börja tysta ner.

idag använde jag mammas solskyddsfaktor 30 och ändå sitter jag nu helt rödbränd i ansiktet. vilket inte är kul!
och jag som har legat i skuggan i massor, men antagligen blev jag väl så bränd för att vi låg i poolen i flera timmar!

våran tv"box" funkar inte så nu kan jag inte kolla mina favvo prog, hannah montana och zack and cody on deck ;) men som tur är visas det en långfilm ikväll på en vanlig kanal så den ska jag ta å kolla sen senare :)

nu ska jag ta å dricka lite ice tea peach

xoxo<3 :)

Kommentarer
Postat av: mum

oj, skicka hit lite värme! jag har nu haft tre veckors semester, och knappt ngn riktigt fin dag.

ha det gott!

2010-07-03 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0