14.01.10

hejhej,
idag regnar det jätte mkt! och de kommer nog fortsätta regna några dagar framöver...
igår blev vi sugna på något gott så vi gjorde jättegoda mums-mums :)  Mums!



ikväll blir det å se Desperate Housewives again ;)
och imorgon kanske baka kladdkaka?! eller varför inte creme brulee, eller kanske en ny cheesecake eller kanske goda pizza scones eller pizzamuffins eller vanliga muffins eller eller -åh, de är så mkt jag vill baka :D
gu va runda vi kommer att bli efter allt jag ska baka :) fö nån måste ju äta upp allt också!
men innan man får mumsa i sig allt gott så måste man äta riktig mat först!
och de ska jag göra nu!

och ni där hemma i sverige, jag vet inte om ni förstod vinken, men jag skulle verkligen uppskatta en korsordstidning eller två... 
om ni nu har min adress  :)

ok, de va allt jag hade att säga.
älskar er där hemma <3
xoxo

Kommentarer
Postat av: mum

maila din nya adress. vi har väl bara din gamla...

vad kul att du har blivit så aktiv i köket:) det ser väldigt gott ut!

2010-01-14 @ 17:34:20
Postat av: r

haha tack, du med fru! Jag har färgat. :p igår. lite skillnad men inte så himla mycket ändå.. Mår du bra eller??? Puss

2010-01-14 @ 20:49:53
URL: http://rowsie.blogg.se/
Postat av: jessica

then give me your adress! så skickar jag dig hela FEM STYCKEN! saknar dig snygging

2010-01-14 @ 21:26:40
Postat av: amanda

de va jätte gott också :)

joodå jag mår bra :) hoppas att du och alla andra gör det också! saknar er där hemma! :)

5 st?! wow, då behöver jag inte köpa fler på flera månader! :D sötis!

2010-01-14 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0