nu är de inte länge kvar

allt börjar leda mot sitt slut, barnsidan är nerplockad och nu är vi bara 7 tjejer kvar allt har gått i rusande fart, min kära linn  slutade förra fredan och igår var det natalie och maddes sista dag på jobbet ;(
och cims sista dag är nu på lördag, och sen blir vi bara 6 kvar...

nu har gina meddelat mig om när dopet blir av så nu är de bara å boka flyg hem :)

nu kommer de lite blandade bilder :)
varje gång jag sen fina/fula miljöer önskar jag att mina systrar + fotografen sandra var här :)

        

 

        


xoxo love u ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaaa... men tänk vad mycket coola och fina bilder vi hade kunnat ta! :)

2009-10-01 @ 22:57:30
Postat av: mum

vad du tar fina bilder!!!

vi vill se mer!

2009-10-04 @ 20:58:53
Postat av: Stina

Gud så fina foton, nästan att vi måste komma ner så vi kan posera tillsammans framför telefonkiosken tex :D



Saknar dig jätte mycket :'(



Puss <3

2009-10-05 @ 09:33:40
Postat av: amanda

ja de tycker ja att ni måste :)

älskar och saknar er :)

2009-10-11 @ 12:46:18
Postat av: jessica

ring mig när du är hemma!!

2009-10-12 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0