mardröm

usch! idag vaknade jag upp i panik av värsta mardrömmen, de va helt sjukt jag drömmde om att det kom två ormar som skulle döda mig. å förstås så har man ju nått som man kan försvara sig med, i mitt fall va de nått i stil med ett svärd. jag högg dom i mitten vilket inte var så smart, nä fö nu blev dom ju fyra!!! jag slängde in dom i soperna här hemma, men så helt plötsligt var dom inte där... å jag fick sån panik när jag inte viste vart dom var. jag kollade runt mig helatiden bara för att dom inte skulle dyka på mig helt plötsligt. huh, de va inte kul.
hoppas jag har nån bättre dröm nästa natt :P

nu ska jag, pappa å....
- neeej asta komtillbaka med den dääääär!!! (hon kröp nämligen under skrivbordet å hämtade nå snören eller nått å sprang iväg, å jag efter, under bordet å allt. men tillslut fick vi fast henne. nu sitter hon bara å skäller på mig :P 

nåja, var va ja.. jo nu ska jag, pappa å alla hundar fa å hämta tage å fa ut till stugan :) 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0