måndag

sitter ute på balkongen med emma. vi lyssnar på musik och svettas lite lagomt (ca 35 i skuggan). vi har just ätit frulle :) nu väntar två små muffins på att bli uppätna :) mums!
i förrgår tog jag ut min piercing från läppen, glömde lägga tillbaka den så de växte nästan igen på 2 dagar. men idag på morgonen tröck jag igenom den även om den ville eller inte :) så nu är de lite irriterat i underläppen på mig. (bara lite)
min navelpiercing mår däremot toppen :)

fick just höra av emma att de va en svensk tjej som hittats drunken idag här i protaras. hennes hemresa med vännerna skulle vara idag.  jätte tragiskt :(    hoppas verkligen de inte stämmer...

nu ska jag ta och youtuba lite :)  hehe

älskar er!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååå, jag avundas sig dina 35 grader - me like! :)

Efterlyser fortfarande närbilder av piercingen - blev förvirrad av det du skrev om "över underläppen" och fattar inte... :|

Drunken som i drunknad? Huj, det var ju läskigt :(

2009-07-23 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0