fettisdagen

vaknade tidigt idag, hade tid hos tandläkarn kl 09.20 så jag hann kolla lite på vakna med The Voice, där Linda Rosing var gästartist. hennes program, den rätte för rosing, har premiär ikväll kl 20.00 så ska väl kolla på de sen senare :) 
nå nog om de,  jag var iaf helt säker på att jag skulle ha massa hål i tänderna men näää jag hade inte ett enda, vilket är jättebra. men idag är de ju fettisdag så de kan ju råka ändras... :O
efter söndagens beckfilm så fann jag ju svaret till vart jag ska gömma mina ädelstenar och diamanter på, jo nämligen i gardinstängerna...
nå, efter tandläkarbesöket blev det ett bankbesök och därefter for jag en sväng till modehuset där jag hittade två söta plagg. å gu vilket fint väder de va å gå i! solen bara värmde ;)
nu börjar jag bli hungrig, kanske dags för lunch. men först måste jag natta lilla Asta som ska ta sig en liten siesta  :)
hej så länge!
xoxo

Kommentarer
Postat av: gina

haha du ska ju inte berätta var du gömmer dom ! du avslöjar ju dej ! :O

2009-02-24 @ 16:54:36
URL: http://ginaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha, ja jag håller med gina :P

2009-02-26 @ 00:00:52
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0