gott nytt år

nu är jag alltså framme här på cypern, verkligen jätte skönt att vara tillbaka :)

flygresan hit gick jättebra även om jag höll på missa flyget från prag till larnaca. (dom hade nämligen ändrat att flyget skulle gå från gate B8 istället för A6) nååja, jag och några andra kom iaf fram till gaten innan flyget skulle lyfta. jag har sån tur ibland ;)

ikväll ska vi bara vara hemma hos familjen pittiri och äta god mat och bara umgås med varandra :) jätte mysigt :) här på cypern är det nämligen så att man tillbringar nyårsafton med dom man vill spendera kommande år tillsammans med :) så borde det vara hemma också!

okej, gott nytt år på er allesammans!!!
tänk!, snart är de 2010! as-coolt ju ;)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: mum

vi ville också tillbringa nyårsaftonen med dem vi vill spendera det nya året tillsammans med. men vi fick inte....

(skönt att resan gick bra. saknar dig redan)

2010-01-01 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0