ny klippt!

så nu har jag just kommit hem från frissan!
detta var första gången jag gick till frissan utan min kära syster jonna! och ja, de var nästan 2 år senast jag var till frissan (senast jag var till frissan blev jag så jäkla besviken så jag tänkte "aldrig mer". men jag har ju saxar hemma så topparna har ju ändå blivit toppade lite då och då.) men nu kände jag att nää, nu är det fan på tiden! å de var de :)
nu sitter jag å viftar på huvudet? å känner på mitt nyklippta hår hela tiden!, jag hade verkligen glömt bort hur härligt det känns att ha nyklippt hår!
och nöjd blev jag också, detta vad typ första gången jag gått till frissan, bett dom klippa en viss längd utan att dom klipper alldeles för mkt! och det kostade bara 25 € (tummen upp)
så nu kommer jag helt klart att gå till frissan oftare! (även om jag var jätte nervös eftersom han som klippte mig var nästan helt flint med en lång hästsvans bestående av ca 4 hårstrån :S )
så nu känns mitt hår jätte kort och luftigt :) (fast det är inte så himla kort).

före och efter bild även om skillnaden inte är så stor.



xoxo ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0