äntligen hemma

ja nu är min älskling äntligen hemma från sjukhuset, det är nämligen så att han blev sjuk och lades in på sjukhus och tvingades stanna över två nätter, två hemska nätter som jag fått sova utan honom. den första natten sov jag hemma, jätte trist å va helt ensam, så den andra natten spenderades hos svärmor i deras gästrum :) här på cypern är man tydligen inte vana att lämna nån ensam, så jag har fått flera erbjudanden från alla i min cyppe familj att sova hos dom så jag slipper vara ensam (vilket kan va rätt skönt ibland).

idag när jag kom hem ca kl 9 så började jag städa lägenheten ända tills svärmor kom å hämtade mig kl 13.00 så for vi iväg till sjukan å hämtade min älskling. nu är han sjukskriven i minst 1 vecka så nu ska jag ta god hand om honom :)

nu ska jag ta å googla flygbiljetter hem :)

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0