vulkankaos

hejhej
just nu sitter jag pa jobbet och laser pa aftonbladets hemsida om vulkanen pa island.
det ar namligen sa att chefens dotter som jag jobbar med (hon som lar mig allt om hur jag ska gora med alla papper mm har pa kontoret) har i torsdags farit pa kurs till sverige. det ar meningen att hon ska vara tillbaka har pa kontoret pa mandag. jag hoppas verkligen att flygtrafiken ska oppna i sodra sverige ocksa sa hon kan komma hem. for hur ska jag klara mig utan henne?
och sen om en manad sa ska ju mamma Eva, syster Jonna, evve och karin komma, men den hinner val lugnaner sig tills dess.

ok, nu ar det dags for mig att ringa alla hotellen och prata om deras invoices.

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0