Namnsdag

hej
idag har jag namnsdag (mitt tredje namn, Terese) :)
här på cypern är namnsdagar en rätt "big deal" så jag har till och med fått en present av min kära sambo, nämligen ett par skor!
här är en bild som ni kan se, (hade vart synd om ni inte kunde de) :P

  


igår lite senare på dagen (efter all städning som vi hade) for vi till stranden och låg å myste på solbäddarna. det är sååå mkt härligare att ligga där å kolla ut över havet än va det är å ligga hemma i soffan å glo tv.
nästa lördag å söndag blir det väl antagligen å fa till stranden igen men då blir det nog att ta bikini på sig å hoppa i vattnat!
här har ni bilder på mig när jag söker fisk :)

     

det var nog allt för ikväll :)

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vilka snygga skor!!! :D Namnsdagar tycks vara en större grej i "alla" andra länder än i Sverige...

2010-04-27 @ 11:23:13
Postat av: mum

nja, skorna var nog inte i min smak. jag tycker att man ska kunna springa i ett par skor, om så behövs... grattis på namnsdagen!

2010-04-27 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0