hemma!

ja, nu är jag hemma i haparanda :)  jätte skönt.
det var ju meningen att jag skulle flyga hit med mcas flygbolag i söndags men så gick dom i konkurs tre veckor innan. så jag fick boka en ny flygresa som var dyrare och innebar en mellanlandning i prag.
i larnaca fick vi vänta på flyget längre än väntat, det var nämligen försenat ca 40 min och istället för att vänta i prag i en timme så va de bara att bokstavligt talat springa till nästa flyg dirr efter att vi hade landat i prag. och förstås så ska det börja pipa när jag går igenom kontrollen plus att jag har min laptop med mig som ska in och ut ur väskan, så stressigt!!!
MEN NU ÄR JAG HÄR :)

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0