filmtips!

ja! nu har jag just sett en såå bra film så jag bara måste berätta!!!
Poseidon heter filmen och är i stil med titanic, alltså är det en stor fin färja som är mitt ute till havs när en jättevåg kommer och sköljer ner den.
jag satt som fastklistrad framför tvn när jag såg den, det var en riktig skynda-skynda-skynda film! då man sitter, i soffan och hoppar bara för att de ska gå fortare, mitt hjärta bultar fortfarande.
Å jag som just målat naglarna och nu har jag gnagit bort halva färgen...
denna film är bara ett måste för er som inte har sett den!!!

  

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

oj då , då kankse jag ska ta å se den då :)

2009-11-10 @ 19:07:26
URL: http://ginaaa.blogg.se/
Postat av: amanda

ja gör det!

2009-11-11 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0