bilder

nu ska ni fa se pa lite bilder, har inte sa mkt att skriva mer an att vi far ata pa deras restaurang typ varje dag :) hoppas ja :D vadret ar val inte den basta just nu, men de sak bli battre. tur de!
kanske inte har sa mkt bilder pa mig, med miljon far ni da se :)
mina pengar gar val mest pa att sitta har pa internett, :D behover inte slosa sa mkt pa mat och sa, bara lite frulle & lunch.
nu har jag suttit a matat in massa mynt i datasaken, men tiden borjar anda att rinna ut :(  & de tar typ flera ar for datorn att ladda upp bilderna. i overmorgon kommer resten at tjejerna, vi far val se hur dom ar :)

         


    allt vi handlade pa den affaren 


    vi bor i lagenheten dar uppe :) 

saknar er jatte mkt
xoxo

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var inte mycket ni handlade på den affären :)

...men ååå vad citronerna är fina!!!

Kul också att se huset :)

2009-03-16 @ 15:16:21
Postat av: mor

vïlken tur att bröderna brännström fick följa med. hoppas de kan hålla dig varm om nätterna...

2009-03-16 @ 19:28:48
Postat av: Stina

bröderna brännström? vad missade jag?

2009-03-16 @ 21:17:03
URL: http://supers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0