a, ja vettekatten

idag vaknade jag av en stina som vaknade ca 3h innan hon började jobba (07.30). ansträngde mig verkligen för att fortsätta sova.

strax innan 14 for jag förbi stinas jobb, åt en underbart god lunch (entricote med potatisgrattäng).

sen var jag och stina nere på stan en sväng. vi träffade gabriella, tog en fika på vete-katten det var helt proppfullt när vi kom dit men enligt stina brukar det alltid vara så. åt en semla men vaniljkräm i, super god.

för en stund sedan hördes helikoptrar flyga, fick just veta att två män blivit mördade..   inte bra!...

imonrgon flyger jag ner till Cypern. spännande. :)

saknar familjen (mamma, pappa, markus, hundarna å jonna såklart).

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0