regn

idag har vi vart an en gang pa restaurangen och atit :) jatte gott var de :) sa vi har fatt med en stor pase med all mat som blev over tva dagar i rad nu :) sa vi har lunch dagen efter :) och kylen ar typ full.
en av tjejerna har fylltar idag sa vi skrev "grattis natta" pa en banan som vi slog in i ett fint paket och gav henne :)
sen sa kan jag ju meddela att jag har kopt ett nytt telefonkort sa mitt gamla nummer funkar da alltsa inte...

idag har det regnat sa de ligger typ stora, feta, fula sniglar overallt! :S

sen vet jag inte vad jag ska skriva mer :P
saknar er
xoxo

Kommentarer
Postat av: Frida

Hugaligen, sniglar är läskiga... :s

Vad är ditt nya nummer då? :)

2009-03-19 @ 23:05:05
Postat av: mor

det är väl inte rester från kunderna? skojade bara.

2009-03-21 @ 08:38:32
Postat av: amanda

nummret vill jag nog inte ge ut pa bloggen :) men jag kan ju maila eller skicka pa facebook :D hehe

2009-03-22 @ 17:38:52
Postat av: Frida

Ja, jag utgick ifrån att du är klok nog att INTE ge ut numret på bloggen :)

2009-03-23 @ 21:41:53
Postat av: r

fan också! jag som skickat sms åt dig... nå har typ bara skrivit ' hur mår du, saknar dig och puss -frugan' inte så mycket mer speciellt men iallafall :D då vet jag att inte skicka fler sms :D

2009-04-16 @ 17:59:49
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0