11 sep

hej
idag har jag vart på sambons jobb från 10 till kanske 3 tiden gick jätte fort fö jag hade med mig laptopen och sen så hade jag fått reklambladet från POP LIFE (typ som RUSTA fast mer inredning och mindre el-artiklar)  + att det nya nummret av Buy and sell kommit så jag har även suttit å kollat vilket HUS jag vill ha :D hittade några som jag skulle kunna tänka mig å flytta till (hus som kostar under 3 miljoner kr) nu fattas bara pengarna.......   :/

sen har jag å sambon kollat en film SALT, ni vet den med Angelina Jolie. den var helt okej men as dåligt slut, enligt mig.   :)

Nu ligger jag i sängen och har just kollat på några klipp från dansfeber de enda som va bra var när Nassim Al Fakir dansade till Beyoncé´s single ladies, och spice girls annars var de inte alls nått för mig... as dålig programledare som säger fel hela tiden och jätte tråkig jurry som drar världens torraste skämt, dom enda som skrattar åt skämten är jurryn själva, tragiskt! det enda positiva med denna "show" är att ringer man in och röstar så går pengarna till välgörenhet!

för några dagar sedan delade Isso med sig av ett minne i hennes blogg, nu ska jag också göra det! fö när jag såg klippet med "spice girls" började jag tänka på när jag, syster Stina och Emma A-H brukade leka spice girls hemma, Emma med sitt blonda nästan vita hår var förståss Emma! Stina med sitt röd/oranga hår var Geri och jag med mina adidas byxor var förståss Melanie-C! haha fan va kul vi hade ;) ♥

11 sep, saknar dig moffa ♥   

 

nu ska jag ta å kolla lite halv åtta hos mig ;) hehe

xoxo ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0