3 okt

idag har vi haft strålande sol, men jag hade så ont i magen så jag kunde inte ligga still så det blev inge solande på stranden, istället så powerwalkade jag från lägenheten till svärfars restaurang i pernera vilket tog 50 min (gick inte på stora vägen utan den som går vid alla hus) så jag fick se många helt underbart fina/mysiga hus som jag vill ha! :)
bara så ni vet så börjar jag bli en riktig livsnjutare! ;)
när jag kom fram så fick jag ta en liten paus å dricka en frappe och fick påfyllning av vatten i vattenflaskan, efter det fortsatte jag mot protaras och till Dafni, gick den underbara strandpromenaden vilket tog ytterliggare 20 min :)
gu så skönt det var att få promenixa lite! men nu har jag fått stora blåsor vid hälarna, måste köpa nya joggingsskor!

nu är det bara ca 4 veckor kvar å sen slutar säsongen helt och då har jag jobbat klart fö denna sommar :)
vad jag ska göra nästa sommar vet jag inte än...


xoxo <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu gäller det att söka annat arbete :)

2010-10-05 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0