02.10.10

:)

igår va det Cyperns självständighetsdag och det firade jag med en härlig dag på stranden eftersom jag var ledig ;)

idag har jag umgåtts med sandra och marre ett tag på stranden. de va ganska så mulet väder man jag tyckte de var riktigt skönt å ligga där ändå :) å badade gjorde vi också!
efter ett tag kände jag nån liten droppe regn falla (typ 3 droppar och sen var det över) jag hoppades ju på ös-regn men inte... kanske imon :)

sen gick jag upp till dafni och åt jacket potatoes med vitlökssmör, tonfisk, ost och lök på sidan av. MUMS! :)

nu sitter jag hemma i soffan och tar det lugnt efter allt sopande och skurande jag jusst sysslat med :)

vad som händer imon beror helt på vädret!
sol = stranden
regn = kanske en långpromenad

xoxo<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0