lördag, 20 november

äntligen är det lördag och ikväll får jag äntligen äta mina `kinder happy hippo`, Mums så gott det ska bli :)

idag har vi vart och skjutit igen och jag är som vanligt asbra och träffar plastflaskorna stående från 30 meters håll.

sitter nu i soffan å funderar på hur jag ska möblera så det får plats med en julgran här i lägenheten :) ska nog fa å köpa en på måndag (det är aldrig för tidigt att välkomna julen).

igår grillade vi jättegott kött som hade legat i hemmagjord marinad i ett par timmar, till det åt vi potatismos, tzatziki, halloumi och bröd, & till förrätt vitlöksbröd med fetaost, en tomatskiva och lite oregano på som vart in i ugnen ett tag, MUMS så gott det var! 
vad vi ska äta ikväll vet vi ej... kanske grilla igen? :)

nu är det inte länge kvar tills vi kommer hem till sverige!, bara 4 veckor ;) can´t wait!


xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0