6 maj

hejhej, vet ni vad jag gör?!?!?!  NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ?!?!?!
DATAR!, HEMMA!
jo det är sant, nu har vi äntligen fått internet hem till våran lilla lägenhet! och jag är superglad :)
så nu kommer jag väl sitta framför datorn varje kväll (som om det inte vore nog av allt datande på jobbet!).
-och JA, jag vet det är inte bra-

i förrgår kväll när jag låg i sängen och löste korsord slog jag på ACn ett tag pga av hettan i lägenheten, och förståss nästa morgon när jag vakna så har jag skitont i halsen. hatar airconditions som gör en sjuk! och JA det är pga ACn, så är det inte hemma i sverige!  -var är mina c-vitaminer?!-

nu ska jag ta en varm dusch, och sedan fixa mina naglar (om jag inte är allt för trött).
hoppas mina systrar loggar in på msn så vi kan babbla lite :)

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0