8th of July

i förrgår kväll innan jag gick å la mig funderade jag på vad jag skulla ha på mig nästa dag, så jag öppnade garderoben, tog på mig en skjorta och kollade mig i spegeln, och märker att det kryper en kackerlacka på bröstet, fy fan så jag skrek! men som tur i oturen hade jag håret uppe (för vad hade hänt om den krypit upp i håret) och när den föll ner på golvet landade den på rygg så den kunde inte springa iväg, så jag sprang å hämtade insektssprayet så den fick sig en dusch och fick somna in under ett litet glas. efter det kunde jag inte sova på flera timmar.
så gårdagen efter jobbet bestod av storstädning.

på söndag fyller min kära sambo år och jag har inte köpt nått åt honom än, men på lördag ska jag å svärmor fa och akut shoppa nått åt honom :) + lite sommarkläder åt mig (om jag nu hittar nått) :)
och eftersom det är hans B-day så måste han ju få en tårta! men ska han få en köpes eller hemmagjord?!
:)

annars så mår vi båda bra och jobben går bra det också :)

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: mum

om ni vore här skulle pappa göra en blåbärsmarängtåta.. mmm tänka så gott!

2010-07-08 @ 22:19:27
Postat av: amanda

ja, ja vet! jag låg å tänkte på det tidigare! :)

2010-07-09 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0