4 juli

det var ett bra tag sen jag la ut foton sist. vilket är jätte trist! för själv tycker jag att läsa blogginlägg utan foton är jättetråkigt. det är som att kolla en film utan bilder, bara text.
jag hade jätte gärna velat lägga upp massa bilder bara på mig själv när jag badar, går på stranden, äter jordgubbar eller bara njuter av livet med sambon, men nu har jag ingen egen fotograf och sambon är inte så allert med kameran så nu har jag inga sådana bilder :( istället så ska ni få se en kackerlacka som jag hittade i en av "rengörings filtrerna" i poolen. kanske inte lika kul men mamma å karin måste få bildbevis på att deras kackerlacka som dom hittade inte var den enda stora eller den största kackerlackan i världen, utan dom finns det tyvärr gott om.
(och glöm nu inte att dens inåtveklade antenner är lika stora som kroppen så om vi ska mäta den som mamma å karin gjorde så blir den dubbelt så stor, ca 10 cm). 

  

när vi slängde iväg den kunde jag bada fritt i poolen vilket jag gjorde hur länge som helst, kände mig som 10 igen när man simmade/hoppade upp å ner, lekte och sprattlade så det stänkte vatten åt alla håll å kanter. men gud så jag älskar och bada! man känner sig så fri, antar att det är lite som att flyga, bara det att man inte kan andas hela tiden.



   

ligger i sängen nu, ska ju upp å hoppa imon (börjar jobba kl 8) :(

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: M

23:e augusti & 2 veckor framåt får du se några du inte sett på länge :D då entrar vi ayia napa, håll i hatten! :D

2010-07-06 @ 00:18:59
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/
Postat av: amanda

Är det sant?! (antar att det är du madde):D va kul!! vilka är det som kommer? ;) jag, emma, bella å marre är ju redan här ;P vilket hotell ska ni bo på?! <3

2010-07-06 @ 18:10:12
Postat av: Madde

JA det är sant :D vi har bara bokat flyg än så länge..så vi vet inte vart vi ska bo riktigt ....har du nåt bra tips? :P Det är jag Elin och Annika...sen kanske några till brudar..många som är sugna på att åka men få som har pengar till att boka just nu. Men jag har jobbat arslet av mig denna sommar så jag är värd 2 veckor semester tycker jag :) hur går de för dig? vad gör Emma nu? PUSS, syns snart!!!!

2010-07-07 @ 05:17:56
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/
Postat av: amanda

å va kul :)

har ni inte hittat nått kan ni ju ringa tommy å fråga :P för mig går allt bra :)

är inte helt 100 men antar att hon jobbar på en bar i figgan :) <3

2010-07-08 @ 18:51:06
Postat av: evve

men amanda vad är det jag ser, vi kommer och hälsar på och så fort vi far så skaffar ni en lägenhet med pool? :D nu måste vi juh komma en gång till :)

2010-07-11 @ 22:10:58
URL: http://evelinaenglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0