februari 2010

hejhej,
dan efter "äventyret" for vi på nytt äventyr (samma ställe men vi gick mkt längre bort) :) så ni ska få se foton från de, (den här gången är jag och sambon med på bilderna). tack mamma för mini-stativet jag fick till kameran :)

    



            

igår for jag, sambons mamma och sister in law till IKEA och Jumbo som ligger i huvudstaden Nicosia.
senare på kvällen kollade jag på film medans sambon va å spelade kort med vännerna. My sister's keeper heter filmen och jag grät mig igenom den. den var, enligt mig, en jätte fin och rörande berättelse.
när han kom hem kollade vi en annan film, beverly hills ninja, en riktigt bra komedi från 1997 som jag skrattade mig igenom :)

här är jag x 2 !!

 


idag är det nån slags "äta kött dagen" har på cypern så vi ska alltså grilla och äta massa kött idag :) det låter väl bra?!
ikväll blir de DH as usual!

det var allt för idag :)
xoxo <3


Kommentarer
Postat av: mum

du kollar verkligen mkt film du...

2010-02-04 @ 18:42:59
Postat av: amanda

jag älskar film :)

2010-02-04 @ 20:59:00
Postat av: Jonna

äta kött-dagen, haha.

(och jag önskar att jag hann se mer film :))

2010-02-05 @ 09:07:28
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Linn

Ååh vad trevlig Cypern såg ut vintertid, utan att all växtlighet dött av värme! Lite lagom skönt med sol o kunna gå ut i tröja :)

2010-02-05 @ 10:40:58
URL: http://mrsguldfisk.blogg.se/
Postat av: Frida

Å, visst är det kul att gå på IKEA när man bor i nåt annat land :)

Snygg jacka du har förresten :)

2010-02-07 @ 00:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0