7 dagar?!

hej hejj :)
idag vaknade jag runt 8 på morgonen för att det var as-kallt i rummet så jag fick slå på "mini-elementet" och sedan somna om, vid 11 tiden vaknade jag igen av att det var för varmt :P hmm....
det är jättekallt här på cypern nu, längtar såå mkt till sommarn!!!

okej, nu har jag funderat över en lite annorlunda sak... hur blev världen till?.
enligt bibeln skapade gud världen på 7 ynka dagar, hur fanken bar han sig åt?! det tar ju flera månader att bygga ett hus!.
nu vet ju inte jag storleken på honom med var det kanske så att han höll världen i sin hand och bara placerade ut lite hav och skog här och där?
kanske var det bara så att han hade en vision i huvudet om hur världen skulle se ut och vipps så var det så.
eller kanske hade han en laptop som han satt och planerade allt i hans speciella 3D program. och därefter blev det så.
som ni kanske vet säger ju olika forskare att jorden kommer gå under om några år (2012) kanske är det så att jorden redan gått under flera gånger så detta kanske var den 35te gången gud skapade världen och därför gick de så fort för honom för han viste redan hur allt skulle vara?... jaa vem vet :)

nu ska jag sluta filosofera!, dags för favvomaten - lemon chicken! mums!
hej hejj!
älskar er där hemma! <3
xoxo

Kommentarer
Postat av: mum

oj, vilka djupa tankar. har du blivit filosofisk?

2010-02-09 @ 21:34:44
Postat av: amanda

haha, aa ja tror de :D

2010-02-11 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0