Busväder!

okejdå, jag skrev ju innan att jag tyckte det var så mysigt med regn, rusk, åska och dunder, men det gäller bara när åskan är på långt håll! inatt hade jag jättesvårt att somna om när jag vaknade av spöregnet utanför och för att åskans blixt slog ner varannan sekund så att fönstrena skakar, och så höll de på i ca 45 min?! och jag skojjar inte. åskan var på sådan nivå att jag inte ens vågade krypa fram till fönstret för att kolla hur "vackert" det var?...
för er som vet så har vi in/utgången i köket. mellan dörr och golv har vi en liten springa på sådär ½ cm som det forsade in vatten genom, vi (jag och aggelos) tänkte att men sätter vi hit en trippelvikt trasmatta så kanske det funkar, men inte. nu på morgonen när jag steg upp så hade vi vatten ända in under köksbordet, så jag har fått stå och skura golv nu på morgon... kul.


hos oss så hänger det även smycken i julgranen ;)




här hemma fortsätter jag nu att göra skokartongstavlor :)

xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0